Number of the records: 1  

Konzistentnosť komunikácie bánk na Slovensku

  1. Title Konzistentnosť komunikácie bánk na Slovensku
    Author infoMarína Smolková
    Author Smolková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Trendy nákupného a spotrebiteľského správania zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10. S. 94-107. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3247-1
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords banky * Slovensko * komunikácia * komunikácia marketingová * logo * reklama inštitucionálna
    AnnotationVýsledky pozorovania konzistentnej komunikácie 10 slovenských bánk dominantných na slovenskom trhu. Sledovaných bolo päť indikátorov konzistentnosti - logo banky a jeho farebnosť, slogan, deklarovanie príslušnosti ku skupine, televízna reklama (nálada, korporátny hlas, využitie a stálosť korporátnych prvkov, spôsob spracovania) a printová reklama (nálada, využitie a stálosť korporátnych prvkov, spôsob spracovania). Poznatky z pozorovania sú zhrnuté v tabuľke.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01284-002, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.