Number of the records: 1  

Research methods used in corporate and brand identity management

  1. Title Research methods used in corporate and brand identity management
    Author infoLenka Šimorová
    Author Šimorová Lenka EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document EDAMBA 2011 : proceedings of international scientific conference for doctoral students and young researchers : 29th-30th September, 2011 Bratislava. S. 537-545. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3265-5
    Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
    NoteVEGA 1/0803/10
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords identita podniková * výrobky značkové * manažment * metódy * audit * prostredie podnikateľské
    AnnotationPrístupy a metódy používané v manažmente spoločnosti a značkového výrobku. Výskumné metódy používané v podnikovej identite (corporate identity - CI) a manažmente značkového výrobku. CI audit. Manažment značky, metódy.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01191-037, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.