Number of the records: 1
Research methods used in corporate and brand identity management
Title Research methods used in corporate and brand identity management Author info Lenka Šimorová Author Šimorová Lenka EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document EDAMBA 2011 : proceedings of international scientific conference for doctoral students and young researchers : 29th-30th September, 2011 Bratislava. S. 537-545. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3265-5 Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
Note VEGA 1/0803/10 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords identita podniková * výrobky značkové * manažment * metódy * audit * prostredie podnikateľské Annotation Prístupy a metódy používané v manažmente spoločnosti a značkového výrobku. Výskumné metódy používané v podnikovej identite (corporate identity - CI) a manažmente značkového výrobku. CI audit. Manažment značky, metódy. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01191-037, originál dokumentu
article
Number of the records: 1