Number of the records: 1  

Čaká nás prelínanie kamenných a virtuálnych predajní

  1. Title Čaká nás prelínanie kamenných a virtuálnych predajní
    Author infoMiloš Toman
    Author Toman Miloš
    Source document Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 10 (2011), s. 43-45. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * stratégia obchodná * centrá obchodné * strediská nákupné * tovar * internet * stránky webové * komunikácia elektronická * konkurencia * zákazníci
    AnnotationVýhody internetových predajní a klasický maloobchod. Rozdiely medzi kamennými predajňami a ich internetovou konkurenciou. Informácie o tovare a čas strávený na sociálnych sieťach. Prelínanie reálnych a virtuálnych predajní.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.