Number of the records: 1  

Prieskum trhu

  1. Title Prieskum trhu
    Parallel titleMarket research
    Author infoDana Hrušovská
    Author Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí : [zborník vedeckých prác]. S. 24-37. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3284-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0385/10 Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia
    NoteVEGA 1/0385/10
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Keywords trh * trh spotrebiteľský * prieskum trhu * vzťahy trhové * stratégia marketingová * prieskum potrieb * nerovnováha trhová * výskum marketingový * výskum trhu
    AnnotationPrieskum trhu, aktuálne problémy a hľadanie optimálnych riešení. Teoretické východiská prieskumu trhu. Komplexné vymedzenie základných teroretických pojmov súvisiacich s oblasťou prieskumu trhu a marketingových stratégií.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01341-003, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.