Number of the records: 1  

Komunikačná politika podniku a jej miesto v transformačnom procese

  1. Title Komunikačná politika podniku a jej miesto v transformačnom procese
    Parallel titleEnterprise communication policy and its place in the transformation process
    Author infoPeter Štetka
    Author Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí : [zborník vedeckých prác]. S. 38-50. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3284-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0385/10 Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia
    NoteVEGA 1/0385/10
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * podpora predaja * marketing priamy * riadenie vzťahov so zákazníkmi * mix komunikačný
    AnnotationHlavné atribúty a zásady komunikačnej politiky podniku, ktorých pochopenie a splnenie je neoddeliteľnou súčasťou uplatnenia podnikovej produkcie na trhu a umožnenie budúceho rozvoja a prosperity podniku.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (6) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01341-004, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.