Number of the records: 1  

Nové trendy v marketingu a marketingovej komunikácii - vybrané problémy

  1. Title Nové trendy v marketingu a marketingovej komunikácii - vybrané problémy
    Parallel titleNew trends in marketing and marketing communication - selected problems
    Author infoKatarína Grančičová, Gabriela Dubcová
    Author Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí : [zborník vedeckých prác]. S. 61-74. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3284-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0385/10 Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia
    NoteVEGA 1/0385/10
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * marketing sieťový * internet * siete sociálne * skupiny cieľové * konkurencia
    AnnotationVývoj marketingu a reakcie na meniace sa prostredie. Koncentrácia a maximalizácia hodnoty pre zákazníka. Nové nástroje a formy marketingu a marketingovej komunikácie. Využitie informačných a komunikačných foriem marketingu, guerrilla marketing, virálny marketing.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01341-006, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.