Number of the records: 1
Product placement ako nový trend v marketingovej komunikácii v európskych krajinách
Title Product placement ako nový trend v marketingovej komunikácii v európskych krajinách Parallel title Product placement such as new aproach in marketing communication in European countries Author info Soňa Nemečková Author Nemečková Soňa EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí : [zborník vedeckých prác]. S. 74-88. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3284-6 Výstup z projektu VEGA 1/0385/10 Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia
Note VEGA 1/0385/10 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * produkty * značky výrobkov * reklama vonkajšia * propagácia skrytá * Európska únia * Slovensko * zákony Annotation Umiestňovanie produktov (product placement) a jeho postupné uzákoňovanie v európskych krajinách. Transpozícia smernice Európskeho parlamentu a Rady 2007/65/ES. Product placement na Slovensku. Staro-nová forma marketingovej komunikácie. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01341-007, originál dokumentu
article
Number of the records: 1