Number of the records: 1  

Strategic marketing alternatives for European market

  1. Title Strategic marketing alternatives for European market . 16
    Author infoMilan Oreský
    Author Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentCompetitive and cooperative business strategies for efficient outcomes in different markets - internal organisational drivers. S. 243-250. - Siedlce : Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego, 2011. ISBN 978-83-7051-641-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionPoland
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * trh spoločný * adaptácia * Európska únia
    AnnotationKoncepcia európskeho marketingu. Rozšírenie Európskej únie, rozšírenie európskeho trhu. Prechod od národného marketingu k európskemu marketingu. Alternatívy marketingovej stratégie pre európsky trh.
    Public work categoryScientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01358-001, kópia plného textu

Number of the records: 1