Number of the records: 1  

Zmeny v marketingu počas krízy a po kríze

  1. Title Zmeny v marketingu počas krízy a po kríze
    Author infoMária Dzurová
    Author Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentTheory of Management 3 : The Selected problems for the development support of management knowledge base. S. 96-100. - Žilina : EDIS, University Publishing House, University of Zilina, 2011. ISBN 978-80-554-0419-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    NoteVEGA 1/0047/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * stratégia obchodná * inovácia * inovácia výrobkov * trh spotrebiteľský * výhody konkurenčné * starostlivosť o zákazníkov * skupiny cieľové
    AnnotationMarketingová koncepcia ako významná úloha marketingových manažérov. Inovatívne myšlienky a využívanie špecifických konkurenčných výhod. Pôsobenie na trhu a úspech marketingovej koncepcie.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01379-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.