Number of the records: 1  

Marketing communication of bioproducts

  1. Title Marketing communication of bioproducts
    Author infoDenisa Bilohuščinová, Zuzana Nižníková
    Author Bilohuščinová Denisa EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Co-authors Nižníková Zuzana EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF
    Source document EDAMBA 2011 : proceedings of international scientific conference for doctoral students and young researchers : 29th-30th September, 2011 Bratislava. S. 88-99. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3265-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 631 - Poľnohospodárstvo
    Keywords bioprodukty * farmy * komunikácia marketingová * Slovensko
    AnnotationPoľnohospodárska pôda a počet fariem na Slovensku. Spotreba bioproduktov a organických produktov. Ceny bio organických produktov. Charakteristika, produkty biofariem Agrokruh. Cieľové skupiny biofariem. Marketingová komunikácia bioproduktov. Reklama na bioprodukty. Celkové hodnotenie a odporúčania.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01191-055, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.