Number of the records: 1  

Výsledky prieskumu dopadov globalizácie na marketingové aktivity nadnárodnej spoločnosti (na príklade cukrovarníckej skupiny podnikov AGRANA)

  1. Title Výsledky prieskumu dopadov globalizácie na marketingové aktivity nadnárodnej spoločnosti (na príklade cukrovarníckej skupiny podnikov AGRANA)
    Parallel titleResults of the survey of the impact globalization on the marketing activities of multinational company (on example of group of sugar companies AGRANA)
    Author infoŠtefan Majtán
    Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika a management : recenzovaný sborník příspěvků mezinárodního workshopu, Brno, 3. června 2011. S. [95-101]. - Brno : Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta, 2011. ISBN 978-80-210-5596-4
    Výstup z projektu VEGA 1/0385/10 Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia
    NoteVEGA 1/0385/10
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords marketing * podnikanie * stratégia podnikateľská * prostredie podnikateľské * komunikácia marketingová * priemysel cukrovarnícky * globalizácia * metódy výskumu * analýzy
    AnnotationAnalýza dopadov globalizácie na marketingové stratégie v cukrovarníckom priemysle. Predmetom analýzy bola nadnárodná skupina spoločností AGRANA, divízia Cukor. Charakteristika globalizácie trhového prostredia a metodika vykonaného výskumu.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - BOOKS
    No. of Archival CopyE11 01407-002, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.