Number of the records: 1
Výsledky prieskumu dopadov globalizácie na marketingové aktivity nadnárodnej spoločnosti (na príklade cukrovarníckej skupiny podnikov AGRANA)
Title Výsledky prieskumu dopadov globalizácie na marketingové aktivity nadnárodnej spoločnosti (na príklade cukrovarníckej skupiny podnikov AGRANA) Parallel title Results of the survey of the impact globalization on the marketing activities of multinational company (on example of group of sugar companies AGRANA) Author info Štefan Majtán Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ekonomika a management : recenzovaný sborník příspěvků mezinárodního workshopu, Brno, 3. června 2011. S. [95-101]. - Brno : Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta, 2011. ISBN 978-80-210-5596-4 Výstup z projektu VEGA 1/0385/10 Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia
Note VEGA 1/0385/10 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords marketing * podnikanie * stratégia podnikateľská * prostredie podnikateľské * komunikácia marketingová * priemysel cukrovarnícky * globalizácia * metódy výskumu * analýzy Annotation Analýza dopadov globalizácie na marketingové stratégie v cukrovarníckom priemysle. Predmetom analýzy bola nadnárodná skupina spoločností AGRANA, divízia Cukor. Charakteristika globalizácie trhového prostredia a metodika vykonaného výskumu. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - BOOKS No. of Archival Copy E11 01407-002, originál dokumentu
article
Number of the records: 1