Number of the records: 1  

Geografické aspekty marketingového mixu v maloobchode

  1. Title Geografické aspekty marketingového mixu v maloobchode
    Parallel titleGeographic aspects of marketing mix in retailing
    Author infoJaroslav Kita
    Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. S. 19-27. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3283-9
    NoteVEGA 1/0039/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing mix * komunikácia marketingová * produkty * distribúcia * ceny * náklady * lokalizácia * maloobchod
    AnnotationPrispôsobovanie ponuky z hľadiska marketingu. Typy správaní európskych spotrebiteľov. Prispôsobovanie ponuky v rámci nákupných oblastí. Marketingová komunikácia a geomarketing. Cena a geomarketing. Geomarketing v distribúcii.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01437-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.