Number of the records: 1  

Place branding and competitiveness of capital Bratislava at tourist demand market

  1. Title Place branding and competitiveness of capital Bratislava at tourist demand market
    Author infoĽudmila Novacká
    Author Novacká Ľudmila EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Source document29th EuroCHRIE : annual conference, Dubrovnik, Croatia : conference proceedings, 19-22 October 2011. S. 443-453. - Dubrovnik : The American College of Management and Technology, 2011. ISBN 978-0-615-54307-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCroatia
    systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Keywords ruch cestovný * mestá * konkurencieschopnosť * výskum * Bratislava
    AnnotationVýznam značky mesta v súvislosti s konkurencieschopnosťou na trhu cestovného ruchu. Teoretické výsledky aplikované v praxi na príklade Bratislavy, hlavného mesta Slovenska. Výsledky sú založené na prieskume dvoch autorov - použitie dotazníka a analýza video klipov. Značka Bratislavy vo vzťahu ku konkurencii.
    URLhttp://www.eurochrie.org/news/2011/november/30/dubrovnik-conference-proceedings/
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01478-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.