Number of the records: 1  

Faktory pôsobiace na strategické rozhodovanie o cenách

  1. Title Faktory pôsobiace na strategické rozhodovanie o cenách
    Parallel titleFactors with influence on strategic price making
    Author infoPavol Serina
    Author Serina Pavol EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ceny ako nástroj strategického rozhodovania v súčasných trhových podmienkach : [zborník vedeckých prác]. S. 154-168. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3319-5
    Výstup z projektu VEGA 1/0410/10 Teoretické aspekty regulácie sieťových odvetví v podmienkach globalizácie vývoja ekonomiky
    NoteVEGA 1/0410/10
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Keywords ceny * tvorba cien * náklady * kalkulácia nákladov * firmy * konkurencia * trh * dopyt * produkty * riadenie strategické * rozhodovanie strategické
    AnnotationPostavenie firmy na trhu. Oligopolný trh. Monopolná konkurencia. Dokonalá konkurencia. Vplyv faktorov pôsobiacich na rozhodovanie o cenách vo firme. Vplyv vnútorných faktorov. Štruktúra ceny. Kalkulácia variabilných nákladov. Kalkulácia cieľových nákladov. Hodnotový manažment a hodnotová analýza. Vonkajšie faktory - trh a dopyt po produktoch. Členenie firiem z hľadiska uplatňovania základného prístupu k tvorbe cien.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - BOOKS
    No. of Archival CopyE11 01530-014, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.