Number of the records: 1  

Value oriented brand management

  1. Title Value oriented brand management
    Author infoEleonora Fendeková, Michael Mandat
    Author Fendeková Eleonora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Mandat Michael EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ceny ako nástroj strategického rozhodovania v súčasných trhových podmienkach : [zborník vedeckých prác]. S. 7-20. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3319-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords značky výrobkov * manažment * hodnota * hodnota podniku * modely * prieskum
    AnnotationPodnikový manažment orientovaný na hodnotu využívajúci manažment značky. Súčasný stav manažmentu značky. Prístup psychologický, prístup komunikačný, prístup orientovaný na hodnotu. Výsledky. Vývoj 4-fázového modelu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01530-015, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.