Number of the records: 1  

[Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti]

  1. Title [Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti]
    Author infoDaša Belkovicsová
    Author Belkovicsová Daša EUBFNHKFI - Katedra financií FNH
    Source document Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike. Roč. 6, č. 3 (2011), s. 36-38. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2011. ISSN 1336-9105
    Review document Geografický informačný systém sko nástroj geomarketingu v podmienkach zmien na spotrebiteľskom trhu / Pavol Kita
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 330.47 - Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika
    Keywords recenzie * marketing územia * systémy informačné geografické * prieskum trhu * spotrebitelia * konkurencieschopnosť
    AnnotationRecenzia príspevkov, kde autori z rôznych aspektov analyzujú a hodnotia javy ovplyvňujúce spádové oblasti maloobchodných jednotiek. Priestorové správanie spotrebiteľa umožňuje pochopiť obchodnú atraktívnosť maloobchodných jednotiek a programovať ich budúce implementácie.
    Public work categoryNotice in scientific magazines and year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01551-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 3

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.