Number of the records: 1  

Nové formy v marketingovej komunikácii

  1. Title Nové formy v marketingovej komunikácii
    Author infoSoňa Nemečková
    Author Nemečková Soňa EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Revue mladých vedcov : zborník vedeckých prác doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. S. 149-153. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2011. ISBN 978-80-554-0400-4
    Výstup z projektu VEGA 1/0385/10 Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia
    NoteVEGA 1/0385/10
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * vývoj * zákazníci * produkty * internet * médiá
    AnnotationNové trendy v marketingovej komunikácii. Charakteristika a využívanie nových foriem marketingu: guerilla marketing, ambush marketing, buzz marketing, virálny marketing. Product placement.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01557-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.