Number of the records: 1  

Manažment obchodného personálu ako faktor tvorby etickej klímy v podniku

  1. Title Manažment obchodného personálu ako faktor tvorby etickej klímy v podniku
    Author infoLukáš Šveda
    Author Šveda Lukáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. s. 49-59. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3307-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
    NoteVEGA 1/0333/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords marketing manažment * etika manažérska * etika podnikateľská * predaj * predajcovia * kontrola * systémy informačné
    AnnotationNová úloha a postavenie predajcov v kontexte tvorby etickej klímy podniku. Význam manažmentu predaja v otázke systému kontroly predajcov.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01584-006, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.