Number of the records: 1  

Dimenzie udržateľného rozvoja, udržateľná spotreba a udržateľný marketing

  1. Title Dimenzie udržateľného rozvoja, udržateľná spotreba a udržateľný marketing
    Author infoMilan Oreský
    Author Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Udržateľný marketing a udržateľná spotreba (1) : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11. S. 82-91. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISSN 978-80-225-3279-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
    NoteVEGA 1/0418/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 502/504 - Ochrana prírody. Životné prostredie
    Keywords rozvoj trvalo udržateľný * stratégia hospodárska * Slovensko * Európska únia * svet * podnikanie zodpovedné
    AnnotationPiliere udržateľného rozvoja - environmentálny, ekonomický, sociálny. Národná stratégia pre trvalo udržateľný rozvoj SR z roku 2001. Stratégie udržateľného rozvoja vo vybraných štátoch – výzvy a zdroje poučenia. Východiská zodpovedného podnikania, udržateľná spotreba, udržateľný marketing, zodpovedný spotrebiteľ. Ekonomika služieb a tokov.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01616-007, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.