Number of the records: 1
Marketingový audit ako metóda marketingového manažmentu
Title Marketingový audit ako metóda marketingového manažmentu Translation Marketing audit as a method of marketing management Author info Eva Hanuláková Author Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 15 (2011), s. 363-370. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
Note VEGA 1/0333/11 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing manažment * audit * diagnostika podniková * kontroling finančný Annotation Podstata marketingového auditu a jeho význam pre marketingové riadenie a podnikovú prax. Procesná stránka marketingového auditu. Predauditové aktivity. Postavenie marketingového auditu vo vzťahu k ostatným kontrolným a diagnostickým metódam a systémom. Due dilligence. Marketingový kontroling. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01730-005, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2011: 13-16
article
Number of the records: 1