Number of the records: 1  

Využívanie sponzoringu ako možnosti získavania finančných prostriedkov pre verejné knižnice

  1. Title Využívanie sponzoringu ako možnosti získavania finančných prostriedkov pre verejné knižnice
    TranslationThe Use of sponorship as possibilities of fundraising for public libraries
    Author infoJúlia Lipianska, Miroslava Loydlová
    Author Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 15 (2011), s. 430-437. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493 Graf
    NoteVEGA 1/0047/11. - Res. angl. Bibliogr. odkazy. - Príspevok je súčasťou projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikoch na trhoch EÚ
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords knižnice * zdroje finančné * sponzorovanie * marketing * stratégia marketingová * komunikácia manažérska
    AnnotationKnižnice a ich úloha v spoločnosti. Sponzoring a jeho podstata. Sponzoring ako súčasť marketingovej komunikácie. Realizácia sponzoringu.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01730-012, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2011: 13-16