Number of the records: 1
Sezónny marketing
Title Sezónny marketing Author info Miloš Toman Author Toman Miloš Source document Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 12 (2011), s. 32-34. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.18 - Obchodná technika Keywords obchod * manažment sortimentný * produkty * riadenie predaja * technika predaja * výmena tovarová * psychológia predaja * riadenie vzťahov so zákazníkmi * reklama * konkurencia Annotation Sezónny marketing na obnovenie pestrého zvykového roku a odbúravanie monotónnosti a stereotypu predaja. Pripomenutie zvykov a tradícií najmenej jednou akciou mesačne. Účinné podnety k nákupom. Odlíšenie sa od konkurencie a internacionálna reklama. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2011: 1-12
article
Number of the records: 1