Number of the records: 1  

Polovica úspechu vášho marketingu závisí od konkurencie

  1. Title Polovica úspechu vášho marketingu závisí od konkurencie
    Author infoLadislav Pavlík
    Author Pavlík Ladislav
    Source document Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 12 (2011), s. 40-41. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * stratégia obchodná * nástroje marketingové * manažment produktový * manažment sortimentný * konkurencia * psychológia predaja
    AnnotationNový marketingový nástroj a technológia, ktorá sa volá Positioning. Spôsob, ako predstaviť neznámu vec a dať ju do vzťahu so známou vecou. Umiestnenie myšlienky do zákazníkovej mysle tak, aby to súviselo s nejakým iným produktom.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.