Number of the records: 1  

Product placement - rok druhý

  1. Title Product placement - rok druhý
    Author infoJiří Haramul, Kateřina Tůmová
    Author Haramul Jiří
    Co-authors Tůmová Kateřina
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 7, č. 11 (Listopad 2011), s. 23. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * produkty * televízia * médiá * efektívnosť * kreativita * reklama
    AnnotationKomunikácia formou product placementu v televíznych programoch českej televízie povolená už rok a pól. Skúsenosti s jeho využívaním. Dva typy product placementu (PP) - aktívny a pasívny. Dôležitosť prirodzenosti zakomponovania produktu. Časová náročnosť. Efektívnosť PP.
    URLhttp://trendmarketing.ihned.cz/c1-53819930-product-placement-rok-druhy
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 8-12 + 4 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.