Number of the records: 1  

Environmentálny marketing

  1. Title Environmentálny marketing
    Parallel titleEnvironmental marketing
    Author infoVítězslav Balhar
    Author Balhar Vítězslav Jr. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-7. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing environmentálny * stratégia marketingová * marketing mix * nástroje marketingové * prostredie životné * zodpovednosť spoločenská
    AnnotationEnvironmentálny alebo ekologický marketing ako ucelená orientácia firmy smerom k ekologickým otázkam, ktorá je daná vzťahom k životnému prostrediu a prejavuje sa v cieľoch, stratégiách a konkrétnych marketingových mixoch firmy.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01865-004, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF77.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.