Number of the records: 1  

Moderné prístupy v súčasnom marketingovom manažmente

  1. Title Moderné prístupy v súčasnom marketingovom manažmente
    Parallel titleThe Modern approaches in marketing management
    Author infoEva Hanuláková
    Author Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-8. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3
    Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
    NoteVEGA 1/0333/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords marketing manažment * stratégia marketingová * komunikácia manažérska * plánovanie * riadenie * kontroling
    AnnotationMarketingový manažment predstavuje manažérsky prístup založený na analýze marketingového prostredia, ktorý vytvára bázu pre marketingové plánovanie, implementáciu a kontrolu všetkých marketingových rozhodnutí.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01865-021, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF169.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.