Number of the records: 1  

Vnímanie privátnych značiek spotrebiteľmi v SR

  1. Title Vnímanie privátnych značiek spotrebiteľmi v SR
    Parallel titlePerception of private labels by Slovak consumers
    Author infoJuraj Chebeň, Monika Štefúnová
    Author Chebeň Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Štefúnová Monika
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-10. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.37 - Maloobchod
    Keywords reťazce obchodné * maloobchod * stratégia obchodná * výrobky * tovar * značky maloobchodné * značky kvality * spotrebitelia
    AnnotationStratégia značiek obchodu a skupinových značiek. Používanie názvov vlastných značiek, ktoré sa nepodobajú na názov obchodu, v ktorom sú predávané. Vývoj a pojem vlastných značiek. Kategórie výrobkov vlastných značiek, kvalita, modernosť a cenová výhodnosť.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01865-027, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF111.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.