Number of the records: 1  

Syntéza teórie a praxe v marketingovom audite

  1. Title Syntéza teórie a praxe v marketingovom audite
    Parallel titleThe Synthesis of theory and practise in marketing audit
    Author infoŠárka Kličková
    Author Kličková Šárka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-10. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy
    Keywords marketing * stratégia marketingová * plán marketingový * nástroje marketingové * metódy organizácie * metódy riadenia * audit * kontroling
    AnnotationMarketingový audit ako súhrnné, systematické a nezávislé preskúmanie prostredia, stratégie a činností firmy na zistenie jej problémov a príležitostí, ako aj prípravy plánov na zlepšenie marketingového výkonu firmy.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01865-036, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF97.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.