Number of the records: 1  

Analýza nákupného rozhodovania spotrebiteľov

  1. Title Analýza nákupného rozhodovania spotrebiteľov
    Parallel titleAnalysis of consumer buying purchase decisions
    Author infoDagmar Lesáková
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-7. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3
    Výstup z projektu VEGA 1/0652/10 Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability
    NoteVEGA 1/0652/10
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * manažment produktový * produkty * hladina cenová * rozhodovanie * správanie spotrebiteľa
    AnnotationPorovnanie ceny a výkonu a cenová opodstatnenosť produktu. Voľba vhodnej pozičnej stratégie pre produkty strednej cenovej hladiny. Predpoklady ovplyvnenia nákupného rozhodovania spotrebiteľov. Podnikové ciele.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01865-043, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF74.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.