Number of the records: 1  

Franchising v čase krízy

  1. Title Franchising v čase krízy
    Parallel titleFranchising in the crisis period
    Author infoJozef Orgonáš
    Author Orgonáš Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-7. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.18 - Obchodná technika
    Keywords franšíza * franchising * technika obchodná * stratégia obchodná * stratégia podnikateľská * podnikanie * marketing * kríza
    AnnotationEkonomika a individuálne podnikateľské aktivity. Franchising, možnosť podnikania ako súčasti fungujúceho reťazca. Poskytovateľ a prijímateľ franchisingu. Živnosť a príjem finančných prostriedkov.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01865-053, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF70.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.