Number of the records: 1  

Uplatnenie a prínosy manažmentu kategórií v maloobchode

  1. Title Uplatnenie a prínosy manažmentu kategórií v maloobchode
    Parallel titleApplication and contributions of category management in retail
    Author infoMarta Stašiniaková
    Author Stašiniaková Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-6. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3
    Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
    NoteVEGA 1/0333/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * manažment produktový * manažment sortimentný * produkty * stratégia obchodná * technika obchodná * maloobchod
    AnnotationModerné metódy v marketingovom manažmente - manažment kategórií a jeho uplatnenie v maloobchode. Vymedzenie pojmu manažment kategórií a jeho špecifiká. Význam a prínosy manažmentu kategórií pre maloobchod.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01865-062, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF71.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.