Number of the records: 1
Využitia stratégie značky v komunikácii vlastností produktov
Title Využitia stratégie značky v komunikácii vlastností produktov Parallel title Use of brand strategy in product features communication Author info Rastislav Strhan Author Strhan Rastislav EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. [1-11]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3 Note [KEGA 006EU-4/2011] Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Keywords značky výrobkov * značky výrobné * značky kvality * produkty * kvalita * konkurencieschopnosť * výhody konkurenčné Annotation Značka ako nástroj zvyšovania konkurenčnej schopnosti. Diferenciácia ako spôsob dosahovania konkurenčnej výhody. Stratégia značky pri dosahovaní konkurenčnej výhody. Kvalita a jej rôzne vnímanie pri dosahovaní konkurenčnej výhody. Parametrická značka (značka vlastností) a jej vplyv na vnímanie kvality produktu. Výskum rôznych aspektov vnímania kvality produktu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01865-063, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 114.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1