Number of the records: 1  

Využitia stratégie značky v komunikácii vlastností produktov

  1. Title Využitia stratégie značky v komunikácii vlastností produktov
    Parallel titleUse of brand strategy in product features communication
    Author infoRastislav Strhan
    Author Strhan Rastislav EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. [1-11]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3
    Note[KEGA 006EU-4/2011]
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Keywords značky výrobkov * značky výrobné * značky kvality * produkty * kvalita * konkurencieschopnosť * výhody konkurenčné
    AnnotationZnačka ako nástroj zvyšovania konkurenčnej schopnosti. Diferenciácia ako spôsob dosahovania konkurenčnej výhody. Stratégia značky pri dosahovaní konkurenčnej výhody. Kvalita a jej rôzne vnímanie pri dosahovaní konkurenčnej výhody. Parametrická značka (značka vlastností) a jej vplyv na vnímanie kvality produktu. Výskum rôznych aspektov vnímania kvality produktu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01865-063, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF114.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.