Number of the records: 1  

Organizačné formy marketingového útvaru v podnikoch z pohľadu priority výskumu trhu a ich aplikácia v slovenskej ekonomike

  1. Title Organizačné formy marketingového útvaru v podnikoch z pohľadu priority výskumu trhu a ich aplikácia v slovenskej ekonomike
    Author infoJarmila Tkáčiková, Štefan Jagerčík, Boris Ďurkech
    Author Tkáčiková Jarmila EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Jagerčík Štefan
    Ďurkech Boris
    Source documentZborník vojenskej akadémie. Roč. 2, č. 1 (1995), s. 233-242. - Liptovský Mikuláš : Vojenská akadémia SNP, 1995. ISSN 1335-0935
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE00 01498-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.