Number of the records: 1  

Zelený marketing ako nový zdroj konkurenčnej výhody v podniku

  1. Title Zelený marketing ako nový zdroj konkurenčnej výhody v podniku
    Author infoIvan Bzdúšek, Mária Vasiľová
    Author Bzdúšek Ivan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Vasiľová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Aktuálne zdroje zvyšovania konkurencieschopnosti a získania udržateľnej konkurenčnej výhody podnikateľských subjektov : zborník vedeckých statí. S. 12-31. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3353-9
    NoteIGM 2316069/10
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing environmentálny * marketing mix * výhody konkurenčné * výkonnosť * správanie spotrebiteľa * značky environmentálne
    AnnotationDefínície zeleného marketingu. Zelený marketingový mix - produkt, marketingová komunikácia, cena, distribúcia. Zelený spotrebiteľ a jeho potreby. Segmentácia zelených spotrebiteľov. Voľba stratégie zeleného marketingu. Ekologická výkonnosť ako zdroj konkurenčnej výhody. Environmentálne označovanie. Nové prístupy v zelenom marketingu. Päť spôsobov ako zarobiť zvýšením environmentálnej výkonnosti.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01706-003, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.