Number of the records: 1  

Starostlivosť o zákazníka, jeho hodnota a ziskovosť

  1. Title Starostlivosť o zákazníka, jeho hodnota a ziskovosť
    Author infoKamila Rubaninská, Jana Onušková
    Author Rubaninská Kamila EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Onušková Jana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Aktuálne zdroje zvyšovania konkurencieschopnosti a získania udržateľnej konkurenčnej výhody podnikateľských subjektov : zborník vedeckých statí. S. 81-88. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3353-9
    NoteIGM 2316069/10
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * zákazníci * hodnota * starostlivosť o zákazníkov * systém CRM
    AnnotationStarostlivosť o zákazníka. Fázy životného cyklu zákazníka. Hodnota a ziskovosť zákazníka. Potenciálna hodnota zákazníka. Rozdelenie zákazníkov do segmentov podľa ich ziskovosti a hodnoty. Spokojnosť a retencia zákazníka ako základ ekonomického úspechu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01706-009, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.