Number of the records: 1  

Rozvoj marketingových aktivít vo vzťahu k formovaniu štrukturálnej a regionálnej politiky

  1. InfoRETRO-CATALOGUING - SHORT RECORD
    Title Rozvoj marketingových aktivít vo vzťahu k formovaniu štrukturálnej a regionálnej politiky : expertná štúdia. 30. september 1992. Zohľadnenie vplyvu štrukturálnej politiky na rozvoj regiónov. Prostriedky k zabezpečeniu funkčného rozvoja marketingových aktivít v rámci regiónov
    Author infovedúci riešiteľ Jaroslav Kita
    Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Prachár Juraj
    Ivaničová Zlatica EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Vysoká škola ekonomická v Bratislave . Obchodná fakulta
    Issue dataBratislava : VŠE , 1992. - 164 s.
    Document kindsprávy výskumné
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Public work categoryResearch studies and running reports
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE00 01517-001, kópia plného textu


Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.