Number of the records: 1  

Tvorba cien výrobkových radov, ako nástroj posilnenia konkurencieschopnosti v podmienkach krízy

  1. Title Tvorba cien výrobkových radov, ako nástroj posilnenia konkurencieschopnosti v podmienkach krízy
    Parallel titleProduct line pricing, as a tool to strengthen the competitiveness of company in crisis
    Author infoSlávka Šagátová
    Author Šagátová Slavka EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ochrana hospodárskej súťaže - globálna hospodárska kríza II. : zborník vedeckých prác. S. 138-143. - Šoporňa : Ľuboš Janica, 2011. ISBN 978-80-970622-1-7
    Výstup z projektu VEGA 1/0549/10 Ochrana hospodárskej súťaže - globálna hospodárska kríza
    VEGA 1/0410/10 Teoretické aspekty regulácie sieťových odvetví v podmienkach globalizácie vývoja ekonomiky
    NoteVEGA 1/0410/10. - VEGA 1/0549/10
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Keywords produkty * výrobky * manažment produktový * marketing služieb * tvorba cien * stimulácia cenová * rady cenové * druhy cien * konkurencia * zákazníci * skupiny cieľové
    AnnotationCharakteristika výrobkových respektíve produktových radov. Stanovenie cien výrobkového radu. Tvorba cien komplementárnych a substitučných výrobkov. Určenie cien krajných položiek a cien medzipoložiek. Analýza výrobkových rádov.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01833-019, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.