Number of the records: 1
Koncepcia európskeho marketingu ako súčasť globálneho marketingového prístupu
Title Koncepcia európskeho marketingu ako súčasť globálneho marketingového prístupu Author info Viera Čihovská Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Euromarketing - podnikateľská koncepcia pre spoločný trh Európskej únie : vedecký monografický zborník. S. 6-18. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3310-2 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Note VEGA 1/0047/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing globálny * marketing medzinárodný * Európska únia Annotation Európsky marketing je reakciou na vznik veľkého európskeho trhu, ktorý rozširuje oblasť svojho skúmania z pôvodne separovaných trhov na trh multinacionálny a multikultúrny. Vo vzťahu k trhom, ktoré sa líšia ekonomickými, demografickými, sociálnymi i kultúrnymi charakteristikami vzniká otázka, ako zosúladiť požiadavky zákazníkov a potreby štandardizácie, ktorá umožňuje rast produktivity. Na tieto otázky odpovedá koncepcia európskeho marketingu ako súčasti globálneho marketingového prístupu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01828-002, originál dokumentu
article
Number of the records: 1