Number of the records: 1
Vplyv krízy na marketingový manažment
Title Vplyv krízy na marketingový manažment Author info Mária Dzurová Author Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Euromarketing - podnikateľská koncepcia pre spoločný trh Európskej únie : vedecký monografický zborník. S. 37-46. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3310-2 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Note VEGA 1/0047/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords kríza hospodárska * marketing manažment * stratégia marketingová Annotation Globálna kríza zasiahla všetky krajiny, odvetvia hospodárstva, premietla sa v zmene spotrebiteľského správania, v poklese spotrebiteľského dopytu. Napriek boju o prežitie niektoré firmy našli v kríze zdroj konkurenčnej výhody. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01828-004, originál dokumentu
article
Number of the records: 1