Number of the records: 1  

Vplyv krízy na marketingový manažment

  1. Title Vplyv krízy na marketingový manažment
    Author infoMária Dzurová
    Author Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Euromarketing - podnikateľská koncepcia pre spoločný trh Európskej únie : vedecký monografický zborník. S. 37-46. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3310-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    NoteVEGA 1/0047/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords kríza hospodárska * marketing manažment * stratégia marketingová
    AnnotationGlobálna kríza zasiahla všetky krajiny, odvetvia hospodárstva, premietla sa v zmene spotrebiteľského správania, v poklese spotrebiteľského dopytu. Napriek boju o prežitie niektoré firmy našli v kríze zdroj konkurenčnej výhody.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01828-004, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.