Number of the records: 1  

Sponzoring v podmienkach EÚ

  1. Title Sponzoring v podmienkach EÚ
    Author infoJúlia Lipianska
    Author Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Euromarketing - podnikateľská koncepcia pre spoločný trh Európskej únie : vedecký monografický zborník. S. 84-95. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3310-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    NoteVEGA 1/0047/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords nástroje marketingové * sponzorovanie * mix komunikačný
    AnnotationSponzoring – nástroj podlinkovej komunikácie. Sponzoring a nástroje komunikačného mixu. Integrácia sponzoringu do komunikačného mixu. Napriek tomu, že naň ešte stále nie sú vynakladané prostriedky na úrovni výdavkov ako na ostatné marketingové nástroje, bezpochyby môže byť označený za nástroj s vysokou mierou rastu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01828-008, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.