Number of the records: 1
Malé a stredné podniky ako dôležitá súčasť európskeho priestoru
Title Malé a stredné podniky ako dôležitá súčasť európskeho priestoru Author info Veronika Nekolová Author Nekolová Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Euromarketing - podnikateľská koncepcia pre spoločný trh Európskej únie : vedecký monografický zborník. S. 116-128. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3310-2 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Note VEGA 1/0047/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.92 - Medzinárodná hospodárska spolupráca Keywords Európska únia * trh spoločný * Slovensko * podnikanie malé * podnikanie stredné * Európsky ekonomický priestor Annotation Prevažnú časť domácich podnikov v SR tvoria malé a stredné podniky a výnimkou nie je ani európske spoločenstvo. Pre SR sa otvoril v roku 2004 európsky trh, čo prináša pre malé a stredné podniky nové príležitosti, ale aj zvyšovanie konkurencie na domácom trhu. Priebežné výsledky kvantitatívneho prieskumu, ktoré sa zameriavajú na vstup MSP na európske trhy. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01828-011, originál dokumentu
article
Number of the records: 1