Number of the records: 1  

Malé a stredné podniky ako dôležitá súčasť európskeho priestoru

  1. Title Malé a stredné podniky ako dôležitá súčasť európskeho priestoru
    Author infoVeronika Nekolová
    Author Nekolová Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Euromarketing - podnikateľská koncepcia pre spoločný trh Európskej únie : vedecký monografický zborník. S. 116-128. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3310-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    NoteVEGA 1/0047/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.92 - Medzinárodná hospodárska spolupráca
    Keywords Európska únia * trh spoločný * Slovensko * podnikanie malé * podnikanie stredné * Európsky ekonomický priestor
    AnnotationPrevažnú časť domácich podnikov v SR tvoria malé a stredné podniky a výnimkou nie je ani európske spoločenstvo. Pre SR sa otvoril v roku 2004 európsky trh, čo prináša pre malé a stredné podniky nové príležitosti, ale aj zvyšovanie konkurencie na domácom trhu. Priebežné výsledky kvantitatívneho prieskumu, ktoré sa zameriavajú na vstup MSP na európske trhy.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01828-011, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.