Number of the records: 1
Využívanie mega eventov pri budovaní značky krajiny
Title Využívanie mega eventov pri budovaní značky krajiny Parallel title Nation branding and the role of mega events Author info Andrea Bačová Author Bačová Andrea Source document Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. S. 11-18. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Keywords komunikácia masmediálna * reklama vonkajšia * propagácia * prezentácia * imidž * goodwill * event marketing Annotation Základy teórie budovania značky krajiny a metódy merania značiek krajín. Využitie medzinárodných podujatí a príklady krajín, ktorých pozícia na indexoch merania značky krajiny sa po organizovaní mega eventov výrazne zlepšila. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1