Number of the records: 1  

Využívanie mega eventov pri budovaní značky krajiny

  1. Title Využívanie mega eventov pri budovaní značky krajiny
    Parallel titleNation branding and the role of mega events
    Author infoAndrea Bačová
    Author Bačová Andrea
    Source document Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. S. 11-18. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Keywords komunikácia masmediálna * reklama vonkajšia * propagácia * prezentácia * imidž * goodwill * event marketing
    AnnotationZáklady teórie budovania značky krajiny a metódy merania značiek krajín. Využitie medzinárodných podujatí a príklady krajín, ktorých pozícia na indexoch merania značky krajiny sa po organizovaní mega eventov výrazne zlepšila.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.