Number of the records: 1  

Analýza aktivít ovplyvňujúcich pacientov pri nákupe liekov

  1. Title Analýza aktivít ovplyvňujúcich pacientov pri nákupe liekov
    Parallel titleAnalysis of activities affecting patients purchasing medicaments
    Author infoAndrej Belaj
    Author Belaj Andrej
    Source document Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. S. 19-24. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * nástroje marketingové * stratégia marketingová * stratégia obchodná * marketing mix * farmakológia * liečivá * kozmetika * prieskum * dotazníky
    AnnotationAnalýza marketingového správania pri výbere a nákupe farmaceutických výrobkoch podľa pohlavia, veku a vzdelania. Faktory, ktoré majú vplyv na preferencie farmaceutického tovaru. Komparácia analyzovaných údajov.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.