Number of the records: 1  

Kľúčové indikátory výkonnosti so zameraním na zákazníkov v systéme CRM

  1. Title Kľúčové indikátory výkonnosti so zameraním na zákazníkov v systéme CRM
    Parallel titleKey performanceindicators focusing on customers in the CRM system
    Author infoMilan Hrinda
    Author Hrinda Milan
    Source document Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. S. 68-75. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * riadenie vzťahov so zákazníkmi * spokojnosť zákazníkov * systém CRM
    AnnotationKľúčové indikátory výkonnosti v zákazníckej perspektíve. Prepojenie medzi systémom BSC a CRM. Návrh ukazovateľov ako kľúčových indikátorov výkonnosti zameraných na zákazníkov v systéme CRM.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.