Number of the records: 1
Kľúčové indikátory výkonnosti so zameraním na zákazníkov v systéme CRM
Title Kľúčové indikátory výkonnosti so zameraním na zákazníkov v systéme CRM Parallel title Key performanceindicators focusing on customers in the CRM system Author info Milan Hrinda Author Hrinda Milan Source document Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. S. 68-75. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * riadenie vzťahov so zákazníkmi * spokojnosť zákazníkov * systém CRM Annotation Kľúčové indikátory výkonnosti v zákazníckej perspektíve. Prepojenie medzi systémom BSC a CRM. Návrh ukazovateľov ako kľúčových indikátorov výkonnosti zameraných na zákazníkov v systéme CRM. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1