Number of the records: 1
Corporate social responsibility v spoločnosti L’Occitane en Provence
Title Corporate social responsibility v spoločnosti L’Occitane en Provence Parallel title Corporate Social responsibility of L’Occitane en Provence Author info Vladimíra Jurišová Author Jurišová Vladimíra Source document Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. S. 105-109. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords Francúzsko * spoločnosti obchodné * výrobcovia * výroba ekologická * kozmetika * podnikanie zodpovedné * zodpovednosť spoločenská * konkurencieschopnosť Annotation Teoretické východiská filozofie corporate social responsibility. Spoločnosť L’Occitane en Provence v južnej časti Francúzska a uplatňovanie filozofie corporate social responsibility v tejto kozmetickej spoločnosti. Dôraz na tri P - poeple, planet, profit. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1