Number of the records: 1  

Corporate social responsibility v spoločnosti L’Occitane en Provence

  1. Title Corporate social responsibility v spoločnosti L’Occitane en Provence
    Parallel titleCorporate Social responsibility of L’Occitane en Provence
    Author infoVladimíra Jurišová
    Author Jurišová Vladimíra
    Source document Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. S. 105-109. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords Francúzsko * spoločnosti obchodné * výrobcovia * výroba ekologická * kozmetika * podnikanie zodpovedné * zodpovednosť spoločenská * konkurencieschopnosť
    AnnotationTeoretické východiská filozofie corporate social responsibility. Spoločnosť L’Occitane en Provence v južnej časti Francúzska a uplatňovanie filozofie corporate social responsibility v tejto kozmetickej spoločnosti. Dôraz na tri P - poeple, planet, profit.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.