Number of the records: 1  

Event marketing a jeho využitie v oblasti kultúrnych produktov

  1. Title Event marketing a jeho využitie v oblasti kultúrnych produktov
    Parallel titleEvent marketing and its use in the field of cultural products
    Author infoEva Režnáková
    Author Režnáková Eva
    Source document Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. S. 195-201. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * event marketing * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * marketing mix * skupiny cieľové * kultúra * umenie
    AnnotationEvent marketing predstavuje účinný nástroj na budovanie imidžu alebo podporu budovania značky. Využitie a členenie event marketingu. Komunikačný nástroj, ktorý je možné uplatniť aj v oblasti umenia a galérií. Prípadová štúdia - využitie event marketingu v oblasti kultúry.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.