Number of the records: 1  

Využitie marketingovej komunikácie v interakcii univerzít a podnikov

  1. Title Využitie marketingovej komunikácie v interakcii univerzít a podnikov
    Parallel titleUtilization of marketing communications in the universities and enterprises interactio
    Author infoAndrea Vadkertiová
    Author Vadkertiová Andrea
    Source document Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. S. 254-259. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * marketing interaktívny * komunikácia marketingová * komunikácia firemná * kooperácia * univerzity * podnik
    AnnotationÚlohy a prvky marketingovej komunikácie v procese spolupráce podnikového a univerzitného prostredia. Možnosti zlepšovania vzájomnej spolupráce podnikov s univerzitami.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.