Number of the records: 1
CRM - súbor nástrojov na podporu marketingu, predaja a zákazníckeho servisu
Title CRM - súbor nástrojov na podporu marketingu, predaja a zákazníckeho servisu Author info Magdaléna Cárachová Author Cárachová Magdaléna EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Source document Trendy a inovácie v internetovej podpore podnikania a vzdelávania : [zborník príspevkov] z I. medzinárodnej vedeckej internetovej vidoekonferencie vedeckých pracovníkov a doktorandov : 8. - 9. novembra 2011, virtuálne EU Bratislava. S. [1-8]. - Bratislava : [Katedra aplikovanej informatiky FHI EU], 2011. ISBN 978-80-225-3314-0 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM Annotation Vzhľadom na situáciu na trhu je nevyhnutná zmena orientácie na produkt, na orientáciu na zákazníka. CRM systém zabezpečuje integráciu týchto prvkov a činností: predaj a distribúcia, marketing, servis, plánovanie zdrojov firmy či spoločnosti, riadiace funkcie cez automatizáciu obchodných procesov, informačné zdroje a technologické riešenia, ktoré znamenajú súbor vysoko kvalitných vzťahov so všetkými zákazníkmi. Systém CRM, stavebné bloky CRM. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01851-004, originál dokumentu
article
Number of the records: 1