Number of the records: 1  

Online reklama a konkurencieschopnosť na trhu

  1. Title Online reklama a konkurencieschopnosť na trhu
    Parallel titleOnline advertising and competition on market
    Author infoMária Szivósová
    Author Szivósová Mária EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Source document Trendy a inovácie v internetovej podpore podnikania a vzdelávania : [zborník príspevkov] z I. medzinárodnej vedeckej internetovej vidoekonferencie vedeckých pracovníkov a doktorandov : 8. - 9. novembra 2011, virtuálne EU Bratislava. S. 1-7. - Bratislava : [Katedra aplikovanej informatiky FHI EU], 2011. ISBN 978-80-225-3314-0
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Keywords reklama * história * internet * obchod
    AnnotationTri veľké éry reklamy. Ekonomická funkcia reklamy. Online reklama - reklama na internete. Online reklama v praxi. Online reklama sa stala neodmysliteľnou súčasťou obchodného sveta, jej význam rastie každým dňom.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01851-008, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.